welcome to myblog

Saturday, May 9, 2009

GAMES

dah lama sgt aku xupdate ape2 pun kat blog aku ni..
nak kate xselalu on9..
hari2 aku on9..
just malas je nak update..
aku asyik men game je..
semenjak aku kenal game 2 nak on9 benda len dah malas dah..
game ni menbuat kan aku jadi gian nak men je..
bak kate kawan aku ler..
game ni dadah!!
skali kite main mesti nak lagi..
huhuhuhuhuhuu..

fifa onlie 2

dota

kedua2 game la membuat kan aku terus dan terus leka ngan kerja2 aku slame ni.
hari2 aku abis kan masa aku kat cybercafe (CC)
dan mehabis kan duit aku kat cc ngan men game ni..
tapi aku xkesah sebab dulu aku sorang2 je men game2 ni tapi skrg
aku dha berteman ngan kawan2 aku..
sebab aku yg ajak n ajar dorang same2 habis kan duit!!
hahahhahah..
*aku kawan yang baik kan??
moral : berjimat-jimatlah

2 comments:

♥NasZieRa♥ said...

zzzzzzzzzzz...

ai said...

ko nape pang?