welcome to myblog

Friday, May 15, 2009

antara KL dan KLANG

bile aku mula balik Klang je aku dah mula rasa bosan giler..
bile aku di KL xplak rasa bosan cam ni..
tp kat KL lak xtau nak kuar g mane2 sebab malas nak kuar KL (sesak)..
tp bile kat Klang hari2 aku kuar jalan tp tetap bosan
sebab pergi tempat yg sama..
walau camne pun kehidupan aku di KL dan Klang same je kot..
sebab aku sentiasa tido bangun makan tido balik blablabla..
same je..
tapi...
aku lebih suka duk KL kot..
xtau nape mybe duk ngan member2 kot..
kat Klang duk ngan family..
terkongkong ckit..
nak hidup bebas..
heheheh..
esok aku dah nak blik KL jap..
hari selasa blik Klang blik..
aku pun xtau ape motis aku blik KL esk..
zzzzzz..
*aku anak jati Selangor ;D
moral : cintailah negara kite! majukan sukan untuk negara(xde kena mengena kot?)

5 comments:

abu dzar al-husaini said...

cepat lah balik

farahlalala said...

hahahaha g lahh balek cepatt . byk cite plakk . hahahhhahahahaha

ai said...

ish yela dah blik la ni!!
zzzzz..

*farah dah sombong!! ;D

ekinn:) said...

hahah , nice blog ;)

ai said...

thx ekinn.. ;D