welcome to myblog

Sunday, May 24, 2009

ULAT


bg korang bile tgk ulat 2 camne??
comel ke??
geli ke??
ngeri ke??
nvm la..
ape lak perasan korang bile tgk ade ulat dalam makanan korang??
lagi2 makanan 2 hampir2 dah nak abis
baru korang sedar bahawa nya makanan itu ade ulat..

benda ni terjadi pada suatu malam..
masa 2kite orang lepak sampai la ke pagi dalam pukul 5pg kot
masing2 lapar kate nye..
kite orang g la makan kat kedai mamak kat bawah pv10 ni..
aku pun order la roti kosong 2keping
aku pun suruh la mamak 2 bubuh banjir dal + sambal
bile dah sampai je aku terus je makan tanpe segan silu nye..
aku rasa roti 2 time 2 sedap semacam je
lagi semangat la makan..
bile sekeping roti dah abis aku telan
tut..tut..
aku nampak something
aku nampak ULAT dalam makanan yg aku makan 2..
oh....s**t!!
ulat 2 cam pic kat bawah nixsame sgt la,lebih kurang je

aku pun ape ag..
marah la kat mamak yg saje nak suruh aku mati cepat
patut la makanan 2 sedap semacam je..
aku pun ape ag bla je la..
xde mkne nye aku nak bayar makanan cam 2..
tp ape2 pun aku kenyang gak r..
skrg ni..
member2 aku yg len ape ag
menganjing la mamak 2..
sampai la esk nye..
jumpe mamak2 jerit kuat2 "ULAT!!"
aku terus xnak makan kat kedai mamak 2!!
jgn la korang makan kat kedai mamak 2!!
bahaya wooo..
lepas ni aku bijak la makan ulat terus!! (ulat buku)
moral : sebelum makan 2 korang usha2 la takut2 ade resepi len kat makanan 2!!

5 comments:

abu dzar al-husaini said...

wkwkwkwkwkwkwkwk eiiii geli sial!

ai said...

hahahah..
tau xpe!!
tp sedap dow!!

abu dzar al-husaini said...

kau dah pagi pagi buta makan roti canai panas panas mmg lah sedap,aku mcm xpenah tgk kau makan pagi pagi buta plak!kalau makan pagi pagi buta rasa dia memang macam lain sikit,nak nak kalau memang lapar *heaven!*

kissara said...

sara pown pena termakan nasi goreng ada ulat..
ms tuh zaman2 kt asrama dlu lar..
giler r,da separoh pinggan br sedar ada ulat..
yg best ulat tuh begerak2 agi..
blk je dorm kwn2 sara ape lg..
dorg gelak kan sara..
bkn kedai mamak je,dewan makan SMTD pun ada ulat,hahahaha =)

ai said...

lor..yeke?
pengalaman yg same!!
mesti makanan 2 sedap semacam kn??
hehehehe ;D