welcome to myblog

Friday, April 24, 2009

NGERI


tgh sedap2 tido tetibe faiz kecoh2
"ade org terjun bangunan mati oi"
aku pun terus la bangun g tgk kat balkoni
bile aku nampak je terus aku berlari turun g tgk lebih dekat
bile aku tgk mmg ngeri la,tp xngeri mane la
yang pelik nye
mayat tersebut xla teruk sgt
cuma kaki die je dah lembik sebab patah riuk
kat muka ok je cume lebam2 la..
yg lagi ngeri nya die leh terjun dari tinggkat 17
tnggi 2!!
tapi mayat tersebut xteruk mana kan..


si mati

xteruk mana kan mayat 2..
yg lagi aku pelik xramai orang pun yang ade tgk mayat ni
mybe semua sibuk nak g kerja dan g blaja kot..
sebab mayat ni d temui dalam kul 8pg.
dan di kenal pasti dalam ptg la (xtau kul bape)

*dah 4kali terjadi org terjun bagunan kat PV10 ni (lg berhantu la)
moral : berhati2 di jalan raya (xde kena mengena)

8 comments:

I n n z said...

euwww ~
nape dye terjun bangunan ?
uhu ~
tak tahu nk feel apew..
sedih ke ?
seram ke ?
kesian kew ?


merepek je neyh

maizatul. said...

ngeri la ni !
ohh !
keseraman !

ai said...

innz-xyah feel ape just talk padan muka..
hahahhaha.. ;D

maizatul-nek semua bulu!!

maisyara pot! pot! said...

pergh! ngeri yea..
takowt!!!!!!!!!!!!!!!!!

ai said...

siap r dtg kat kamo maisyara..
hehehehhe ;D

suka suki mira. :D said...

fuiyoo.
gle lah.
kat ni uh?
adoi.
bunuh dri o pe?
sgt3 ngeri!

eykin_murniez said...

melayu ke..bngsa lain???

Heroes87 said...

WOO AI KAU XTAKUT KE DIA KACAU KAU KARANG!!!!