welcome to myblog

Tuesday, April 7, 2009

ELEKTRIK

campur hari ini dah 4hari rumah aku tiada elektrik disebab kan tak bayar duit eletrik. tapi macam mana pun aku boleh hidup tanpa semua tu. tapi seksa la mula2 sebab xbiasa dengan keadaan yang panas tapi lama2 dah ok la. tapi ada hikmahnya sebab bermula nya tiada eletrik dirumah aku tu,kami semua semakin rapat contah nya tidur diluar bersama2, keluar lepak bersama2. kalau tak semua kebanyakan nya buat hal sendiri. aku lebih rela takda eletrik dari takda air, takda air lagi mati ma. tapi aku harap eletrik di rumah aku ada semula secepat mungkin, tension gak la takda eletrik ni,nak buat apa semua terbantut. tapi aku harap member rumah aku bila dah ada eletrik ini balik kita semua macam ni lagi ok!

3 comments:

NANADD said...

haha bagus :)
takk payah bayar terus

jozan said...

aku paham korang suma fantastic4..memerlukan tenaga eletrik
untuk teruskan kehidupan korang sehingga TNB terpakse mengambil langkah memotong eletrik umah korang..tapi korang jangan bersedih k..aku telah mengkaji,korang boleh mendapat tenaga dari betri everyday..
kerana peluang korang kne cancer sgt tipis berbanding mengunakan eletrik vol 15ribu kuasa.

ai said...

f**k jozan!