welcome to myblog

Wednesday, April 22, 2009

HADIAH

semasa aku nak bertolak ke KL
kiteorang tgu bas kat melaka sentral
masa 2 aku dgn ssin je (tgh tgu topek)
tgh usha2 cermin mata tetibe topek dtg
topek ajak lepak kat luar (isap rokok)
tetibe topek ngan ssin kata ade hal jap,so..
dorang suruh aku tgu kat citu jap.
agak lama aku duk citu terus aku rasa bosan giler
terus aku cari dorang
cari terus mencari lepas 2 jumpe..
rupa2 nya dorang nak beli hadiah kat aku.
dorang xduga aku dtg terus dorang suruh aku pilih mana 1 aku nak..
aku pilih yg ni je (dalam pic)
walaupun murah bg aku ianya berharga.
thx ssin and topek!!

xlupe gak kawan aku kat KL ni,
bile aku balik je hampir 20orang wish kat aku..
terharu aku maa..
ape2 pun aku seronok la gak..
ade gak org igat aku..
hehehhe..
*terima kasih kawan2 semua!! ;D
moral : buat baik di balas baik, buat jahat di balas jahat!

4 comments:

Heroes87 said...

woooo!!!!!! kaki aku
dlm pic kau. apa4 pun sy sayang awak
sbg member yg xboleh di cari di seluruh malaysia(cuma kau sorang je)

ai said...

ades..
tq arip!!

ainil hawa said...

eytt
mende tu??
hahah

ai said...

nape ngan benda 2?