welcome to myblog

Thursday, June 18, 2009

DURIAN™

pojan, makjah, ai, nick

dalam fikiran mesti korang pikir pasal buah durian yg sedap 2 kan..
tp ade sesetengah xleh makan durian
bukan setakat makan je bau pun xleh..
sampai nak muntah
contoh nye aten..
hehehhe..

tp ni bukan cite pasal buah durian
tp mengenai kami ber-4

pada suatu petang yg dingin kerana hujan turun yg xlebat nye
kami ber-4 redah je ingin terus kan perjuangan yg dkeja kan
g jamming!
nekad d hati ma..
kami pegi la cr kedai jamming serata tempat tp
xde lgsg yg nuka time 2..
hampe giler tahap babun la
kecewa giler
dah a hujan cr sampai hujung bandar d wat nye
jalan kaki lak 2..
sedih giler r..
tp ade hikmah nye

masa jalan kaki hendak blik
dlm perjalanan 2 kami ber-4 nmpk 1 gerai yg menjual durian
nmpk cam sedap je
kami pun beli la
seorang 1 biji
jadi la hilang kan kempunan di hati ni
hehehehe..

dalam masa yg sama lak band kami ni mmg xde nama ag
telah terjadi nye tragedi bodo ni kami pun name kan band kami ngan nama
DURIAN

walaupun nama nye hodoh
xrock lgsg
tp ade mksd d sebalik name ni!!
kerana durian ni la kami bersatu sebagai satu band
kerana band la kami menjadi awan rapt yg akrab!
so..
korang renung2 kan la!!


*aku men posisi reedam band!
moral : hendak seribu daya xnak seribu dalih!

6 comments:

farahlalala said...

n durian sejibikk xD ahhaa

ai said...

xleh2!!! hahahha.. ;D

neiyqhiey said...

yup.....durian mmg sdap....
gu guyz....

ai said...

tau xpe!! ;D

farahlalala said...

bole lahhhhhhhhhhhhhhh . na gakkkk

ai said...

dah xleh2!!
nti kentut busuk!!