welcome to myblog

Saturday, June 6, 2009

BULAN

cam biase hari ni aku terasa bosan gak..
bukan hari ni je..
hari2 len gak..
skrg ni aku dah kat KL..
tggal aku,along,nik n faiz
tp jap ag along dah nak blik kedah..
tggl la aku ngan nik n faiz..
bosan la..

semenjak 2 menjak ni aku asyik m'mikir je..
m'mikir benda yg mustahil jd mustahil
korang penah terpikir x..

pemikiran terpikir semnjak aku duk sorang kat luar umah tgk bulan kat atas 2..
lg2 bulan tgh penuh skrg ni..
mmg best la tgk
nak kira bintang sampai 9 je aku dah mls nak kira
byk sgt.. ;D


bile aku tgk bulan je pikir mcm2
aku pikir ni la
aku pikir 2 la
aku pikir 3 la
aku pikir 4 la..
blablabla....

pemikiran aku yg terlintas:

bagaimana la kalau kat dunia hanya kite sorang je ade
ape yg jd la ek??
mesti lg senang hati?? sebab xde mslh sgt
jd giler?? sebab ckp sorang2 je
bosan teramat2? sbab xde teman bermain
blablabla..
pkir sendiri la.. ;D

bagaimana kalau kat dunia ni xde kenderaan satu pun?
ape yg jd ek?
org ramai jln kaki je kan..
mesti sume kurus cam aku
heheheh..
xde gemok cam ****
ehehehe...
blablabla...

ade ag aku pikir tp cam mls nak tulis sebab byk sgt aku pikir nye
ade yg bodo
ade yg bangang la
ade yg ****
ade blablablabla...
*cube korang byg kan korang jd bulan??
moral : bulan itu bulat

3 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

ini betul2 sedang memeikirkan sebuah pemikiran dan fikiran yang menghasilkan sebuah fikiran! zzzzzzzzzzzzzzzzz

heh IMFIRST!

maizatul. said...

hah !
betul . fikiran ,
bulan bulat .
kalaw jadi bulan ?
apekah ?
bintang ?
hah . merepek .
haha ~

ai said...

si lampu leon : suka sgt pun xleh la.. ;D

maizatul : mybe!! tryla!!
hehehehe...