welcome to myblog

Saturday, May 8, 2010

EEHEM! MAK KU SAYANG.

hye u'all!
selamat hari ibu
"SITI SALINA BINTI ALI"

my mom

sorry mak
xdapat balik minggu ni
sorry sangat-sangat k.
xdapat nak sambut hari ibu dengan mak
nanti minggu depan apit balik
apit bagi hadiah ek. :)


haaiih,
lame nye x update blog.
xsalah aku la,
last aku update blog ni awal bulan march kot.
fuhh,
dah 2bulan rupe nye.
dalam masa 2bulan ni gak la aku xtengok lansgung blog aku ni
macam xwujud je aku buat.

aku sebenar nye banyak story nak di cerita kan,
tapi malas plak naj menaip and nak berfikir ayat.
semua nya aku malas la
*aku penah plak rajin?

btw,aku baru je balik dari bercuti dengan family aku
bercuti ke Pulau Langkawi! :)
aku pergi masa pertengahan bulan april.
ingat kan masa balik nanti nak la update kat blog ni pasal pergi Langkawi
tapi asyik hold je,sampai xbuat-buat.
(malas sebenar nye)
hikhikhikhiik :D

untuk pengetahuan u'all la
aku nak buat entry ni
berfikir punya pasal nak taip something
hampir 1jam lebih aku fokus kat entry ni je.
xboleh blah.
hikhikhik..

thanks for u'all
sebab masih sudi follow blog aku ni.
walaupun aku dah lame gile x update blog ni.
sayang u'all!
ahaaaakz.. :)

p/s : aku ni anak mak tau,manja gile dengan mak aku. :)

No comments: