welcome to myblog

Thursday, February 4, 2010

HAIIH! WRONG I TO?





Hai,
dah lame aku xupdate blog! xde idea la nak update. lagi pun xde benda menarik berlaku pun sepanjang hidup aku. tak pun, engaging with daily work kot. huu..

erm..
ni pun saje nak menaip,already out of practice type. heee ;D
tgh boring kate kan. want to sleep could not on the other hand lor.
lagi pun this evening i need to go Melaka. nak lepak umah topek, dah lame xlepak melaka kot.

aku ade 1 story nak cite ni,tp mengarut ckit r.
aku ade seorang member pompuan yg rapat ngan aku,dah lame aku kawan ngan die,dari sekolah rendah ag kot? ntah ler. dah lame gile kiteorang dah tak relating. tetibe masa raya lepas kiteorang terjumpe. dah start rapat blik, hari2 msg dah cam couple dah! tp aku just anggap die member only.
tp semalam die buat aku terkejut beruk,die luah kan perasaan kat aku. huiiih!
aku terus jadi bengong! nak jawab ape ni (aku xde perasaan kat die lgsg).
orang ckp lebih baik berterus terang dari menjaga hati seseorang, so.. aku pun berterus terang la kat die yg aku ni just aggp die kawan xlebih dr tu! lepas aku ckp cam tu je die terus mati kan fon. lepas tu aku contact die asyik xangkat je.
salah aku ke? patut ke aku cakap cam tu?
ermm..
ade org ckp aku ni jual mahal sgt sebab tu xcouple2 sampai sekarang.
yeke? aku xrasa pun aku ni jual mahal.
tp aku rasa aku ni cam memilih kot. huuuih..
bukan ape, aku yang cari yang betul2 boleh faham ngan aku. aku xnak kecewa buat kali-2!

adeeh..
aku dah xtau nak taip ape ni! otak aku dah kosong ler.
ape2 pun thanks to anyone who follow this blog.

*B.i xbetul ade hati nak taip b.i! baru la choyy! huuu.. :D

5 comments:

abu dzar al-husaini said...

atleast kau tryyy kan nak tulis
english

practice make perfect kan heee

alaaa jgn lah jd melayu yang kolot,dengar org ckp english,sibuk ckp org poyo.mcm mana nak maju kan? :)

ai said...

aku sokong ssin! thanks 4 u support! ;D

aja said...

malang btoi pompuan yg nk kt ko tuh.
shafiq giler.hahahhaa

ai said...

sejak bile ko ade blog ni aja?

ai said...
This comment has been removed by the author.