welcome to myblog

Sunday, August 9, 2009

AWANA

aku baru blik dari AWANA genting
suhh..
penat giler ar..
aku g AWANA genting bukan untuk bercuti k..
utk cr makan (bekerja)
3day kiteorang kat sane
dari khamis sampai la sabtu
khmis 2 bertolak kul 7p.m kat KL sentral
sampai dalam kul 8p.m kot..
xpasti la
lebih kurang la
lepas sampai 2 bukan terus rehat masuk bilik antar barang
tp kena briefing pasal keje hari jumaat n sabtu!!
leader 2 pun ckp la
blablablablablabla....
abis je brief dlm kul 12a.m
ape yg dorang ckp lame sgt pun aku xpasti
yg pasti aku pasang lagu n dgr..

masa ontheway nak g tmpt kiteorang akn m'ginap g awana 2
dah terbayang2 dah duk kat hotel AWANA yg mewah 2..
last2...
sampai je tmpt 2
sedih je
tgk dari luar pun dah ngeri la
lg kan dalam bilik 2!!
sgala bapak atok ngeri sume ade..
1 bilik leh muat 6org
bilik 2 xbesar mane pun
ag besar bilik air umah aku!!
bilik kiteorang masuk je umah 2
aku t'kejut beruk tgk sarang labah2 bukan men byk nye
sawang nye xcam leh wat bola da kalu d kumpul
habuk xyah ckp la..
aku dah pikir pjg dah
cam ni ke kena tido
mmg xleh tido r..

tp nak wat camne
kena redha je la..
3hari je
layan kan je..
lepas je letak bag kat bilik 2 terus kiteorang gerak g genting kul 12a.m
bapak segala bapak die r sejuk nye
ngan xbw sweeter nye ag
tahan je la
sampai leh kejang sume urat yg ade kat badan aku ni
blik dalam kul 3a.m
sampai2 umah leh plak tido
borak2 ngan dak2 1 bilik sume
dah bilik 2 ngeri cam umah zaman jepun dulu
bleh plak cite hantu
siap dpggil nye ag
xleh bla r..
cite punye cite dah dekat kul 5a.m
da lah hari jumaat 2 aku kena keje kul 7a.m
dak2 len bilik aku masa 2 kul 11p.m baru start keje
aku pun amik time ckit nak tido
dpt la gak lelapa time 2
kul 6:15a.m aku bgun g mandi (mandi p.ramlee je)
mmg sejuk giler air kul 6a.m!!

aku blik KL blik dalam kul 8p.m xsalah aku la
tp ni kat pkeliling
tp aku kene g KL sentral gak camne pun
dah la beg 2 berat nak mampus
nek tension aku bw td..

p/s : pic2 aku xmasuk kan ag kat laptop,ag pun pic2 kat kamera member aku. pic tempat kiteorang tiggal time kat AWANA n pic2 kiteorang berseronok!!

part time catering kat AWANA!! sebab 2 g,cr wet lebih ckit!!
moral : usaha itu tangga kejayaan dan alasan 2 pemusnah kejayaan!!

No comments: